Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

Γνωρίζουμε τον Εικαστικό Καλλιτέχνη Λαμπούδη Νικόλαο - sfirixtra.gr (Interview)









Με καταγωγή από το Τυχερό του νομού Έβρου, ο ταλαντούχος εικαστικός καλλιτέχνης Λαμπούδης Νικόλαος έχει κατορθώσει σε σύντομο χρονικό διάστημα, να δημιουργήσει στο εργαστήρι του έργα που θυμίζουν μεγάλους ζωγράφους όπως ο Βασίλι Καντίνσκι και το όνομα του να συζητιέται στους διαδρόμους μεγάλων γκαλερί σύγχρονης τέχνης.
-Νίκο Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με την ζωγραφική?
-Η Ζωγραφική για εμένα είναι ένα παιδικό όνειρο που μέχρι πρότινος δεν είχα μπορέσει να πραγματοποιήσω. Ξεκίνησα να ζωγραφίζω σε πολύ μικρή ηλικία, αλλά είχα χρόνια να πιάσω το μολύβι και το πινέλο, φυσικά τώρα με σκληρή δουλειά προσπαθώ να αναπληρώσω τον χαμένο χρόνο. Πιστεύω ότι όλα αυτά τα ενδιάμεσα χρόνια, κάλυπτε το κενό των καλλιτεχνικών αναζητήσεων ως ένα σημείο η ενασχόληση μου με την μουσική.
-Τι είναι για εσένα η ζωγραφική?
-Είναι ένα μέσο διαφυγής από την πραγματικότητα και από τα προβλήματα αυτής της δύσκολης εποχής που διανύουμε. Την περίοδο του εγκλεισμού τους προηγούμενους μήνες για παράδειγμα, λόγο του άπλετου χρόνου που ξαφνικά είχαμε, πολλοί ασχολήθηκαν με διάφορες δημιουργίες και κάποιοι διαπίστωσαν ότι είχαν κάποιο ταλέντο το οποίο ανακάλυψαν τώρα.Σε δύσκολες περιόδους πάντα ανθίζουν η τέχνη και ο πολιτισμός.
-Σε ποιο ρεύμα θα τοποθετούσες της δημιουργίες σου?
-Έχω ελάχιστο χρονικό διάστημα που ξεκίνησα να δουλεύω, μόλις μερικούς μήνες, αρχικά ασχολήθηκα με την «Pop Art» τέχνη, αλλά σύντομα άρχισα να προσπαθώ να ασχοληθώ μέσα από διάφορες τεχνικές που δουλεύω και με άλλα είδη όπως ο αφηρημένος εξπρεσιονισμός και κυρίως η γεωμετρική αφαίρεση, γενικά δεν έχω κατασταλάξει ακόμη.

-Υπάρχει κάποιος ζωγράφος που σε επηρέασε?

-Υπάρχουν πολλοί ζωγράφοι που με επηρέασαν, ο Wassili Kandinsky, ο Jackson Pollock, σίγουρα οι δικοί μας μεγάλοι Έλληνες ζωγράφοι, όπως ο Νικόλαος Γύζης κ.α., ο Θεοτοκόπουλος ,ο Ρενουάρ, ο Μονέ, ο Ρέμπραντ….

-Ξεχωρίζεις κάποιο από τα έργα του? Πόσο δένεσαι με αυτά?

-Πιστεύω πως όλοι οι δημιουργοί ξεχωρίζουν κάποια έργα τους και σίγουρα δένονται μαζί τους. Προσωπικά για εμένα, χρειάζεται να περάσει αρκετός χρόνος από τη στιγμή που τελειώνω ένα έργο για να δεθώ μαζί του.

-Που μπορεί να βρει κάποιος τα έργα σου? Συμμετέχεις σε κάποια έκθεση?

-Μπορεί κάποιος να δει τις δημιουργίες μου στο Blog μου (https://paint1ngart.blogspot.com/), και εύχομαι σύντομα να μου δοθεί η ευκαιρία της συμμετοχής σε κάποια έκθεση, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να έχουν την δυνατότητα να δουν τους πίνακες μου και από κοντά. Είναι κάτι που συζητάω αλλά δυστυχώς και με τα γεγονότα αυτής της περιόδου δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να γίνει μέσα στο έτος.

-Ευχαριστούμε πολύ Νίκο και σου ευχόμαστε να δεις το όνειρο σου να πραγματοποιείται. Θα χαρούμε να τα ξαναπούμε στο μέλλον.

-Χαρά μου να τα ξαναπούμε και σας ευχαριστώ πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου